Ik ben in Mumbai!

Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels al weer een paar dagen in Mumbai en het is echt een gekke, maar geweldige stad. Overal drukte, rickshaws, stank, krotten, maar ook weer overalhele moderne winkelcentra, kantoren, barren en heerlijk eten. En overal lachen de vriendelijke en toegankelijke Indiers naar je, zonder je daarbij een onaangenaam gevoel te geven.

Inmiddels heb ik een paar dagen een eigen kamer in een appartement met drie andere jongens. Helaas heb ik thuis nog geen internet, dus ben ik nu even op de universiteit achter de computer gekropen. Vanaf Maandag heb ik als het goed is internet en zal ik er even een uitgebreider verhaal op deze website zetten, inclusief een aantal mooie foto's van de stad en van mijn schitterende wc. Ik heb inmiddels ook een Indiaas nummer, waarop iedereen mij mag bellen en smsen. Dat is +919930539246. Smsen en bellen naar Nederland kost voor mij trouwens niet veel, zoals eigenlijk alles hier niet veel kost. Ik ga nu weer lekker snel even deze gekke stad in en genieten van het hectische leven hier.

Groeten uit Mumbai

Reacties

Reacties

Freek

Hey grote broer!

Klinkt wel heel relaxt om ff in een ander wereldje te zitten! Hoe bevallen je eerste dagen zo?
Succes en veel plezier!

Freek

Friet

Hey Willem

Klinkt helemaal niet verkeerd daar in BOMbai, hoop wel dat ze het rustig aan doen met vuurwerk in hotels ;)

En vergeet af en toe ook niet wat aan je afstuderen te doen tussen het uitgaan door :P Wat drinken ze daar eigenlijk, gewoon heerlijk helder heineken of lokale zooi?

Kus, Friet

Peter & Ilse

Hoi Willem!

Grandioos dat je daar nu zit en het goed gaat! Heb je Slumdog Millionaire nog gezien voordat je vertrok? En is het vergelijkbaar, wat je tot nu toe hebt gezien?

Neem alles in je op, we zijn erg benieuwd naar je ervaringen en kosten enzovoort!

Groetjes vanuit London,
Peter & Ilse

Eelco

Hey sexy,

Beste post je snel een foto van die wc

xoxo Eelco

Eelco

btw... hier iets om je te vermaken en de geweldige nederlandse muziek vooral niet te vergeten/missen.

http://nl.youtube.com/watch?v=TZYmi4QaR9I

xoxo Eelco

mams

Hé lieverd,
Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.
Goed om wat van je te horen en dat je een plekje hebt. Ik ben echt benieuwd naar die wc ;-)

liefs,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!